Why now?

Omdat je prospects gisteren al klant hadden moeten zijn

Why now? voorzijde
Why now? achterzijde
  • Why now? voorkant
  • Why now? achterkant

Wat heb je nodig om van je prospects sneller klanten te maken? Hoe formuleer je het ultieme salesverhaal? Veranderen je closing- en verkooptechnieken wel mee met je prospects? De telefoon gaat: "Michael, mensen zijn geïnteresseerd in ons product, we maken massa's offertes. En dan... niks. Radiostilte." Ik antwoord met één vraag: "Waarom moet een klant vandaag van jou kopen? Waarom nu? " Als er dan ook radiostilte volgt, wijst dat erop dat het verkoopverhaal niet goed zit, een probleem dat Humblet ziet terugkomen bij 90% van de bedrijven die hij helpt schalen. Steeds kreeg hij dezelfde vraag: 'Wat doe je nadat je je leadmachine hebt gebouwd? Welk verhaal vertel je aan een lead die binnenkomt? Hoe versnel je je verkoopproces en krijg je een handtekening onder die deals?' Wel: zo. Na meer dan 500 salespitches te hebben rechtgetrokken, deelt Humblet de vijf elementen die nodig zijn om van prospects klanten te maken. Why Now geeft use cases en legio voor- en na-voorbeelden. Dit boek is een blauwdruk om je eigen website, pitch, brochure of salestalk on point te krijgen. Het is een salesflow waar je geen speld tussen krijgt, it's closing time!

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789401487566
Auteur Michael Humblet
Uitgever Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 184
Lengte 241.0 mm
Breedte 170.0 mm
Maak meer impact met de juiste pitch

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.