Wat als de klant nee zegt?

Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

Wat als de klant nee zegt? voorzijde
Wat als de klant nee zegt? achterzijde
  • Wat als de klant nee zegt? voorkant
  • Wat als de klant nee zegt? achterkant

'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT', 'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT'. In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de beste keuze is?/p In dit boek leer je hoe je van 'nee' naar 'ja' gaat zonder slinkse trucs te gebruiken of je klant te misleiden. In kernachtige paragrafen en aan de hand van 67 weerstanden leert Wat als de klant nee zegt? je omgaan met en anticiperen op moeilijke situaties. Je leert remmingen om te kopen juist in te schatten en te beantwoorden zodat de klant uiteindelijk voor jou kiest. Kortom: de ideale praktijkgids voor iedereen die in aanraking komt met klanten.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789401498135
Auteur Geert Delobelle
Uitgever Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 192
Lengte 240.0 mm
Breedte 170.0 mm
Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.