Verliefd op je klant

wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact

Verliefd op je klant voorzijde
Verliefd op je klant achterzijde
  • Verliefd op je klant voorkant
  • Verliefd op je klant achterkant

Gedragsbioloog Patrick van Veen (1970) is schrijver, trainer, keynote-spreker en onderzoeker. Vanuit zijn veelvuldige achtergrond adviseert hij ondernemingen en probeert hij mensen iets te leren over ons oergedrag. In de media is hij te zien als bioloog en match expert in het RTL4 / Videoland programma Married at First Sight. Hij is regelmatig te zien en te horen op TV en radio als gedragsdeskundige. Vanaf 2008 is hij betrokken bij het werk en instituut van de Engelse ethologe Dr. Jane Goodall. Van 2013 tot 2021 was hij bestuurslid en voorzitter van het Jane Goodall Institute Global dat zich internationaal inzet voor bescherming en welzijn van chimpansees en hun natuurlijke leefgebieden en nog steeds is hij als chimpansee- en gedragsexpert verbonden aan het instituut. Basis voor zijn huidige werkzaamheden vormt onderzoek naar de overeenkomst tussen sociaal gedrag van apen en mensen. Vanuit Apemanagement doet hij onderzoek naar onze biologische en sociale drijfveren rond thema’s als samenwerken, communicatie en sociale veiligheid. Het motto van Patrick is translating science to knowledge. Daarmee probeert hij biologische wetenschap toe te passen in maatschappelijke thema’s.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789047010227
Auteur Patrick van Veen
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 107
Klanten zijn net mensen... En mensen zijn precies als dieren laat bioloog Patrick van Veen zien: Vrijwel alle sociale interactie in de natuur is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt ook of je zelf met plezier je werkt doet! Met humor, herkenbare voorbeelden en rake kritiek weet van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Dit boek laat je glimlachen, inspireert en motiveert om vandaag nog zijn ideeën in praktijk te brengen. Spread the love!

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.