Verlichting in business

het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed

Verlichting in business voorzijde
Verlichting in business achterzijde
  • Verlichting in business voorkant
  • Verlichting in business achterkant

Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciƫle trends vormen: Small * Klein is het nieuwe groot Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen Sustainability * De roep om duurzaamheid Serve * De nieuwe betekeniseconomie Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit Soft * De kracht van kwetsbaarheid Slow * Langzaam is het nieuwe snel Safe * De winst van commercieel idealisme Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geurtsen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.

Specificaties
ISBN/EAN 9789077881903
Auteur Kees Klomp
Uitgever Haystack, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 256

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.