Succesvol klantgericht ondernemen

Je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers

Succesvol klantgericht ondernemen voorzijde
Succesvol klantgericht ondernemen achterzijde
  • Succesvol klantgericht ondernemen voorkant
  • Succesvol klantgericht ondernemen achterkant

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen. Je moet de techniek op orde hebben en je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen. In de praktijk is de techniek - het CRM-systeem vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van management en medewerkers. In Succesvol klantgericht ondernemen schetst Edwin Best de stappen die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek en klantbelevening. Hij helpt je om het benodigde leiderschap vorm te geven en aandacht te houden voor de medewerker. Klantgericht ondernemen is maatwerk. Dat geldt niet alleen voor de benadering van de klant, maar ook voor de interne processen die het mogelijk maken. Met dit boek bepaal je zelf je strategie en stel je je eigen mix van maatregelen samen. Edwin Best werkte in sales, marketing en CRM bij een aantal internationaal opererende bedrijven. Hij begeleidt ondernemers met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Hij adviseert over strategie, voice of the customer en journey mapping en bij de invoering van CRM en customer experience.

Specificaties
ISBN/EAN 9789493171022
Auteur Edwin Best
Uitgever Vrije Uitgevers, De
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 200
Lengte 241.0 mm
Breedte 172.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.