Strategisch management in fitnessclubs
theorie- en werkboek voor ondernemers en managers
De fitnessbranche is de laatste decennia enorm gegroeid en geprofessionaliseerd. Fitnessclubs kunnen echter meer mogelijkheden benutten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, vooral als het gaat om de strategische aspecten. Dit komt het bedrijfsresultaat ten goede, op de korte, maar vooral op de lange termijn. Dit boek beschrijft het fitnesscentrum vanuit een bedrijfseconomisch perspectief met een op resultaat gerichte visie. Het bespreekt beproefde benaderingen en eigen ervaringen ten aanzien van veel voor komende thema's binnen fitnessclubs. De beknopt beschreven theorieën worden afgewisseld met een veelheid aan praktische toepassingen en tips. Voor elk hoofdstuk zijn werkopdrachten gemaakt om de informatie direct toe te passen binnen de eigen fitnessclub. Dit boek is bedoeld voor ondernemers, managers, aandeelhouders en investeerders die vanuit een bedrijfseconomische visie concreet het resultaat van fitnessclubs willen verbeteren. Met name het resultaat op de lange termijn. Het boek bespreekt actuele cases en onderwerpen en is daarnaast geschikt voor onderwijs- en studie doeleinden en als naslagwerk.
ISBN/EAN | 9789082190410 |
Auteur | Han Doorenbosch |
Uitgever | Redbox B.V. |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Gebonden in harde band |
Pagina's | 276 |
Lengte | 237.0 mm |
Breedte | 179.0 mm |