Solliciteren naar werkgeluk
Zo vind én kies je het beste je nieuwe werk
Aaltje Vincent is een toonaangevend expert in jobmarketing met ruim dertig jaar ervaring in het vakgebied. Ze deelt hierover als spreker, trainer en coach en in de landelijke pers en op radio en tv. Ze heeft al meer dan 100.000 boeken verkocht en is auteur van de bestsellers Jobmarketing , Jobmarketing 2.0 , Jobmarketing 3.0 , Solliciteren via LinkedIn , Werk vind je met social media , Het grote sollicitatiewerkboek en Sollicitatiegesprekken doe je zo . (© Foto: Anne van Gelder)
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789000385294 |
Auteur | Aaltje Vincent |
Uitgever | Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | E-Book |
Pagina's | 256 |
Een nieuw sollicitatiehandboek van bestsellerauteur Aaltje Vincent • Waar hoop je op als je solliciteert? • Wat kan een baan jóú bieden? • En hoe vind je nou écht geluk in je nieuwe werk? In haar nieuwe boek richt Aaltje Vincent, een van de grootste specialisten op het gebied van solliciteren, zich op het vinden van werkgeluk. Uit onderzoek blijkt dat bijna een derde van alle werkenden al na een jaar vertrekt bij een organisatie omdat er toch geen goede match is tussen de werknemer en de werkgever. Het is tijd dat daar verandering in komt en dat geluk centraal komt te staan in het sollicitatieproces. In Solliciteren naar werkgeluk helpt Aaltje werkzoekenden én werknemers slim en succesvol te solliciteren naar een baan waar ze écht gelukkig van worden. Aaltje Vincent is een toonaangevend expert in jobmarketing met ruim dertig jaar ervaring in het vakgebied. Ze deelt hierover als spreker, trainer en coach en in de landelijke pers en op radio en tv. Ze heeft al meer dan 100.000 boeken verkocht en is auteur van de bestsellers Jobmarketing , Jobmarketing 2.0 , Jobmarketing 3.0 , Jobmarketing 3.0 Werkboek , Solliciteren via LinkedIn , Het grote sollicitatiewerkboek en Sollicitatiegesprekken doe je zo . Over Jobmarketing 3.0 : ‘In dit zeer goed leesbare boek laat Aaltje Vincent je aan de hand van concrete voorbeelden zien hoe het wel en hoe het niet moet. […] Een zeer goed hulpmiddel voor iedereen die in meer of minder mate op zoek is naar een (nieuwe) baan.’ Managementboek ‘Een klassieker. […] De eerste eyeopener is al dat een vacature een levenscyclus heeft: van het ontstaan van de vacature (vaak in het hoofd van een persoon) tot de vervulling ervan.’ Het Financieele Dagblad