Social media marketing voor Dummies

Social media marketing voor Dummies voorzijde
Social media marketing voor Dummies achterzijde
  • Social media marketing voor Dummies voorkant
  • Social media marketing voor Dummies achterkant

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Shiv Singh is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

Specificaties
ISBN/EAN 9789045354668
Auteur Shiv Singh
Uitgever BBNC Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 314

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.