Social media marketing voor Dummies

Social media marketing voor Dummies voorzijde
Social media marketing voor Dummies achterzijde
  • Social media marketing voor Dummies voorkant
  • Social media marketing voor Dummies achterkant

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van Social media marketing voor Dummies je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis. Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789045353746
Auteur Shiv Singh
Uitgever BBNC Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's
Lengte 240.0 mm
Breedte 171.0 mm
Social media marketing voor dummies / Shiv Singh, Stephanie Diamond ; vertaling [uit het Engels]: Paul Grevelt en Ingrid Smeets; redactie: Wilma Eras. - 3e editie, Amersfoort: BBNC Uitgevers, 2017. -XVIII, 412 pagina's: illustraties; 24 cm. (SMM) Sociale media hebben de marketingpraktijk volledig op zijn kop gezet. Ze bieden prachtige mogelijkheden om een doelgroep te bereiken, maar het inzetten ervan vereîst een heel andere dan de traditionele marketingaanpak. In dit op de prettig leesbare Voor dummies-manier geschreven boek wordt uitgelegd wat social media zijn en welke er zijn, hoe je je publiek kan bereiken en hoe je campagnes opzet. Het nadeel van dit boek is dat het een vertaling is van een Amerikaanse uitgave en dus niet helemaal toepasbaar op Europa, Wel heb je met dit boek een redelijke basis in handen om aan de slag te gaan of om nog eens naar je eigen marketingstrategie te kijken. Een feit is wel dat de ontwikkelingen bij social media enorm snel gaan en wat vandaag in is, morgen weer uit is. Dit boek zou er over vijf jaar wel eens heel anders uit kunnen zien. Wie aan de slag gaat met SMM moet continu zijn kennis bijspijkeren.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.