SLA Best Practices

het volledige ABC van service level agreements

SLA Best Practices voorzijde
SLA Best Practices achterzijde
  • SLA Best Practices voorkant
  • SLA Best Practices achterkant

Dit boek beschrijft de best practices om er achter te komen wat de prestatie-indicatoren zijn die gemeten moeten worden om de tevredenheid van de klant te borgen.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789071501456
Auteur Bart de Best
Uitgever Vrije Uitgevers, De
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 497
Lengte 290.0 mm
Breedte 206.0 mm
Drs. Ing. Bart de Best RI is vanaf 1985 werkzaam in de ICT. Hij heeft voornamelijk bij de top 100 van het Nederlandse bedrijfsleven en de overheid gewerkt en auteur van onder meer Acceptatiecriteria, Cloud SLA, Beheerarchitectuur en nog diverse andere titels. Ruim tien 12 jaar vervulde hij functies in alle fasen van de systeemontwikkeling, inclusief exploitatie en beheer. De laatste 14 jaar heeft hij zich toegelegd op het service management-vakgebied en vervult hij alle aspecten van de kennislevenscyclus van service management, zoals het schrijven en geven van trainingen, het adviseren van beheerorganisaties bij de inrichting, het verbeteren of uitbesteden van het beheer; het examineren van service managers en het reviewen en auditen van beheerorganisaties. Hij is op zowel HTS-niveau als universitair niveau afgestudeerd op het beheervakgebied.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.