Principes van marktonderzoek

toepassingen met SPSS

Principes van marktonderzoek voorzijde
Principes van marktonderzoek achterzijde
  • Principes van marktonderzoek voorkant
  • Principes van marktonderzoek achterkant

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zesde editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt. In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Om dit proces verder toe te lichten, is een doorlopende case met vragen opgenomen. Daarmee leert de student onderzoek te doen naar onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met leerdoelen en eindigt het met vragen en opdrachten en een lijst belangrijke begrippen. Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs. Op www.pearsoneducation.nl/burnsbush zijn de volgende supplementen beschikbaar: * Powerpointpresentaties * SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt * Extra oefeningen en cases Voor docenten die het boek voorschrijven zijn extra vragen en opdrachten en een docentenhandleiding met uitwerkingen beschikbaar. Alvin C. Burns is verbonden aan de Louisiana State University en Ronald F. Bush is hoogleraar aan de University of West Florida. Zij hebben verschillende marketingboeken op hun naam staan. Dit boek is aangepast voor de Nederlandstalige situatie door André van Iterson, Herbert Maks en Frans de Swart. Zij zijn verbonden aan de Hogeschool Inholland.

Specificaties
ISBN/EAN 9789043017244
Auteur Alvin Burns
Uitgever Pearson Benelux B.V.
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 524
Lengte 264.0 mm
Breedte 195.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.