Opgaven en cases
Marketing Kernstof is een introductie in het vakgebied marketing en laat je kennismaken met de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Praktijkgericht, heel compleet en tóch compact. Door dit opgavenboek bij het boek te gebruiken, kun je je de theorie uit het boek nog beter eigen maken. Waarom kiezen voor Marketing Kernstof? • sluit aan bij NIMA A-exameneisen • opgavenboek met circa 600 meerkeuzevragen • inclusief unieke code voor Prepzone, met handige extra toetsen, flitscolleges en begrippentrainer. Het boek bestaat uit negen delen en besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag, en markt- en marketingonderzoek. Je komt meer te weten over zaken als productontwikkeling, prijsdoelstellingen, distributie en communicatie. Die kennis heb je zeker nodig voor een carrière als marketeer. In het eerste deel van het opgavenboek vind je circa 600 meerkeuzevragen. Dit zijn vragen uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. In het tweede en derde deel van het boek komen achtereenvolgens een actueel voorbeeldexamen en praktijksituaties (cases) aan bod. Ook hier gaat het om originele vraagstukken uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. Zo kun je je kennis van de leerstof goed toetsen. Erg handig bij je tentamen- of examenvoorbereiding! In deze achtste editie van Marketing Kernstof volgen de auteurs de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Online ondersteuning Voorin het boek staat een code waarmee je toegang krijgt tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, een begrippentrainer en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!
ISBN/EAN | 9789001862923 |
Auteur | Hans Vosmer |
Uitgever | Noordhoff |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | EA |
Pagina's | 207 |
Lengte | |
Breedte |