Merkdisruptie

Over 100 merken die gaan verdwijnen, de 15 megatrends die dit veroorzaken en 1 strategie om de ondergang te voorkomen.

Merkdisruptie voorzijde
Merkdisruptie achterzijde
  • Merkdisruptie voorkant
  • Merkdisruptie achterkant

Merkdisruptie over 100 merken die gaan verdwijnen, de 15 megatrends die dit veroorzaken en 1 strategie om de ondergang te voorkomen. Door Frank Haveman, Jeroen Cremer en Richard Otto.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789082873856
Auteur Richard Otto
Uitgever Vrije Uitgevers, De
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 210
Brand director Jeroen Cremer (Brand Happening), merkstrateeg Frank Haveman (o.a. auteur van Een Nijlpaard onder het Tapijt, over probleemmerken) en media-ondernemer Richard Otto (Tens Media o.a. bekend van vaknieuwsplatform Spreekbuis en de best-sellers Verdwenen Merken en Vroom & Dreesmann).

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.