Menselijke service in een digitale wereld

Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017

Menselijke service in een digitale wereld voorzijde
Menselijke service in een digitale wereld achterzijde
  • Menselijke service in een digitale wereld voorkant
  • Menselijke service in een digitale wereld achterkant

Het onderzoek is ontworpen om als referentiepunt te dienen voor aspecten die van invloed zijn op customer service en klantinteractie. Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio's. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.

Specificaties
ISBN/EAN 9789491390111
Auteur Martine Ferment
Uitgever Stichting Klant Interactie Research Cent
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 100
Lengte 212.0 mm
Breedte 147.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.