Marketing denken, marketing doen 1e editie

Marketing denken, marketing doen 1e editie voorzijde
Marketing denken, marketing doen 1e editie achterzijde
  • Marketing denken, marketing doen 1e editie voorkant
  • Marketing denken, marketing doen 1e editie achterkant

Bereidt voor op de nieuwe eisen van het werkveld, dankzij bijdragen van ruim vijftig NIMA-marketingprofessionals en toonaangevende vakspecialisten; biedt direct toepasbare praktijkvaardigheden die aansluiten op het marketingdenken van nu; flexibel in te zetten en geschikt voor elke leerstijl. Deze nieuwe, innovatieve leermethode bereidt studenten voor op een succesvolle carrière door hen te leren klantinzichten te verzamelen, klanten te werven, waardeproposities en customer journeys te ontwerpen, klantrelaties te versterken en marketingcommunicatiecampagnes te ontwikkelen. Ze leren over branding, datagedreven werken, maatschappelijk verantwoord handelen, in- en extern samenwerken, business cases en het uitzetten van de marketingkoers. Centraal staat het vinden van de balans tussen waarde voor de klant, de maatschappij, de organisatie en haar stakeholders. Online en offline zijn geïntegreerd: het gaat om naadloze interactie tijdens elke stap van de klantcyclus. Zo worden studenten voorbereid op de uitdagingen van de moderne marketingwereld. De methode bestaat uit twee delen: Marketing Doen en Marketing Denken . Studenten kunnen starten met praktijkopdrachten en de modellen en best practices erbij zoeken, of andersom. De bouwblokken bieden de flexibiliteit om de leerstof af te stemmen op de behoeften van de student, de opleiding en opdracht- of werkgevers. Doelgroep Deze methode is zeer geschikt voor hbo opleidingen als Commerciele economie, Creative Business, Communicatie, Bedrijfskunde, Ondernemerschap & retailmanagement en voor NIMA-opleidingen. Digitale leeromgeving Met dit boek krijgen jij en je studenten toegang tot de uitgebreide online omgeving van studiemeister . Als docent krijg je de beschikking over een breed aanbod aan collegematerialen, zoals extra oefeningen, casussen en presentaties die eenvoudig op maat kunnen worden aangeboden. Je studenten verdiepen hun kennis en verbeteren hun vaardigheden met uitlegvideo's, samenvattingen, toetsvragen en begrippentrainers. Zo zijn je studenten goed voorbereid en kun jij tijdens de lessen de verdieping opzoeken! Over de auteurs Marjolein Visser (Register Marketeer) is managing consultant bij MarketWise en oprichter van TourWise, gespecialiseerd in online marketing voor toerisme en recreatie. Ze verzorgt incompanytrainingen en is actief betrokken bij master- en hbo-opleidingen. Met zeven boeken en tientallen artikelen op haar naam, deelt Visser haar uitgebreide kennis en ervaring in dit studieboek. Daarnaast hebben ruim vijftig experts uit het vakgebied bijgedragen aan dit boek. Deze groep bestaat uit ervaren professionals, docenten en onderzoekers die samenwerkten in een meerjarig project. Zij bepaalden welke vaardigheden en kennis essentieel zijn voor afgestudeerden, en deze inzichten zijn vertaald naar krachtige marketingtechnieken in deze leermethode.

Specificaties
ISBN/EAN 9789001044824
Auteur Marjolein Visser
Uitgever Noordhoff
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 500
Lengte
Breedte

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.