Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven
Marketinghandboek voor ondernemen
Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theoriee?n en modellen kunnen we het best gebruiken? Dit boek geeft het antwoord.
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789082921908 |
Auteur | Yoram Roemersma |
Uitgever | XY Publishing Solutions |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 160 |
Lengte | 212.0 mm |
Breedte | 150.0 mm |
Over de auteur Yoram Roemersma (1990) is naast eigenaar van data-gedreven marketingbureau XY Marketing Solutions (XYMS) ook medebedenker van het MarketingAlgoritme, de nieuwe standaard in digitale marketing. XYMS is in 2014 ontstaan en sindsdien is XYMS bezig om iedere digitale interactie te verzamelen en te analyseren om hun klanten beter te adviseren op het gebied van digitale marketing. Yoram is te boeken voor spreekbeurten, brainstorms en gesprekken over persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap en ethiek.