Marketing 4.0
van traditioneel naar digitaal
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag de dag beslissingen nemen. Sinds hij met Marketing 3.0 mensgerichte marketing introduceerde, geven geavanceerde technologieën, zoals big data analytics, nieuwe inzichten in wie onze klanten zijn en hoe ze beslissingen nemen. Marketing 4.0 is een praktische handleiding voor het beïnvloeden van klanten op het pad naar aankoop in de digitale wereld. Handige samenvattingen, voorbeelden van innovatieve best practices en de reflectievragen per hoofdstuk helpen je voorop te blijven lopen in het digitale tijdperk. Voorkennis van analytics of IT is niet vereist. Met de praktische adviezen in dit onovertroffen handboek maak je vanaf dag één de omslag van een traditionele naar een digitale marketing-mindset. Je leert onder andere: - Datagestuurd inzicht te verwerven in nieuwe manieren waarop klanten geld uitgeven. - Met voorbeelden uit de eerste hand te ontdekken hoe Marketing 4.0 de productiviteit verhoogt door klanten te betrekken op elk touchpoint van hun pad in de hedendaagse digitale markt. - Klantbetrokkenheid in het digitale tijdperk te realiseren, klantgesprekken te creëren en omnichannel strategieën te ontwerpen. Het eenvoudig te gebruiken raamwerk van Marketing 4.0 stelt je in staat de klant van nu effectiever te bereiken dan ooit tevoren. Philip Kotler schreef meer dan vijftig boeken, waaronder het wereldwijd populaire Marketing Management. Voor Marketing 4.0 werkte hij samen met thought leaders Hermawan Kartajaya en Iwan Setiawan van het grootste marketingadviesbureau van Indonesië.
ISBN/EAN | 9789462762022 |
Auteur | Philip Kotler |
Uitgever | Koninklijke Boom Uitgevers |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | |
Lengte | 241.0 mm |
Breedte | 157.0 mm |