Mag het ietsje meer zijn?

waarom jij als klant niet gezien wordt

Mag het ietsje meer zijn?
  • Mag het ietsje meer zijn? voorkant
  • Mag het ietsje meer zijn? achterkant

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Met zijn website VraagAlex.nl helpt hij consumenten al jaren om 0900-nummers te omzeilen. Met dit boek gaat hij nog een stap verder door jou te helpen om echt de beste service te krijgen.

Specificaties
ISBN/EAN 9789492247025
Auteur Alexander van Dijl
Uitgever Piramidions
Taal Nederlands
Uitvoering EA
Pagina's 104
Lengte
Breedte

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.