Maak je merk cool

Maak je merk cool voorzijde
Maak je merk cool achterzijde
  • Maak je merk cool voorkant
  • Maak je merk cool achterkant

Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's;;;De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciële inzichten uit marktonderzoek Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola... Winnaar van de Berry-AMA Book Prize 2012

Specificaties
ISBN/EAN 9789401408448
Auteur Joeri van den Bergh
Uitgever Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 1823421

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.