Leiderschap in loyaliteit

De winnende mindset voor trouwe klanten

Leiderschap in loyaliteit voorzijde
Leiderschap in loyaliteit achterzijde
  • Leiderschap in loyaliteit voorkant
  • Leiderschap in loyaliteit achterkant

In ‘Leiderschap in loyaliteit’ laten Rogers, Rinne en Vergoossen zien hoe je deze mindset aanleert en verspreidt door je hele organisatie. Want pas als alle medewerkers ervan doordrongen zijn, maak je echt het verschil. Sandy Rogers, Leena Rinne en Glenn Vergoossen, loyaliteitexperts van FranklinCovey, doen in ‘Leiderschap in loyaliteit’ een nieuwe mindset uit de doeken, gebaseerd op drie kernprincipes: empathie, verantwoordelijkheid en generositeit. In een wereld waarin klanten met één muisklik overstappen naar een andere aanbieder en zich sterk laten beïnvloeden door een matige recensie op internet, is er steeds meer nodig om klanten aan je te blijven binden. Door je empathisch op te stellen bouw je een echte band op met je medewerkers en klanten. Als je vervolgens laat zien dat je je verantwoordelijk voelt voor hun doelen en behoeften versterk je die relatie. En door je kennis met hen te delen en hen te verrassen met onverwachte extra’s zorg je ervoor dat ze je nog meer gaan waarderen.

Specificaties
ISBN/EAN 9789047013082
Auteur Sandy Rogers
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 186

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.