Klik op deze link
voor een heldere blik op jezelf en de klant
Organisaties. Of je nu werkt bij een commerciële multinational, een overheidsorganisatie of als kleine ondernemer, organisaties zijn voor ons allemaal belangrijk. Is het niet in je werk, dan wel in je dagelijks leven als consument. Allemaal hebben we op zn tijd te maken met foute facturen, logge aanvraagprocedures, of die aardige monteur die alles snel weer in orde maakt. Organisaties spelen een grote rol in ons leven. Ze kunnen je dag maken of breken. In dit ebook helpt zakelijk glazenwasser Ellen de Lange-Ros mensen die werken in organisaties aan een heldere blik. Een heldere blik op je klant, maar ook een scherpe blik op jezelf. Want alleen als jij, als slimme professional in je eigen organisatie, je werk goed doet kan jouw organisatie excelleren. Alleen dan kun je bijdragen aan mooie diensten en enthousiaste klanten. Je manager, je collegas en je klanten hebben jou nodig. Ze hebben je nodig om de vaart er in te houden, om niet te versloffen. Jij maakt het verschil. Met dit ebook vol inspirerende columns helpt Ellen je om je werk goed te doen, om scherp te blijven. Ellen belicht de menselijkheid van de relaties tussen klanten en medewerkers van bedrijven. Dat doet ze stijlvol door vaak te beginnen met een persoonlijke observatie. Als consument, als ondernemer of als moeder. Vervolgens betrekt ze hier theorieën bij die haar in staat stellen haar observaties in een groter perspectief te plaatsen. - Rijn Vogelaar (auteur van De Superpromotor)
ISBN/EAN | 9789059725874 |
Auteur | Ellen de Lange-Ros |
Uitgever | Eburon Uitgeverij B.V. |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | E-Book |
Pagina's | 194363 |