Klantenbehoud in fitnessclubs

praktische retentie tools voor managers

Klantenbehoud in fitnessclubs voorzijde
Klantenbehoud in fitnessclubs achterzijde
  • Klantenbehoud in fitnessclubs voorkant
  • Klantenbehoud in fitnessclubs achterkant

Het boek Klantenbehoud in Fitnessclubs staat uitgebreid stil bij een veelheid aan aspecten die gerelateerd zijn aan dit meest belangrijke thema binnen de fitnessbranche. Deze geupdate editie 2013 biedt een overzicht van recent onderzoek en uiteraard praktische tools voor managers. Het boek telt drie delen en 139 pagina's. In deel 1 wordt aandacht besteed aan klantenbehoud vanuit een klantperspectief en klantenbehoud vanuit een bedrijfsmatig perspectief. In deel 2 wordt per hoofdstuk het proces van klantenbehoud behandeld, van het ontvangen, naar de introductie, het begeleiden, tot en met de eventuele exit van klanten. Hoe ga je bijvoorbeeld om met opzeggingen? En welke strategieën kun je gebruiken om klanten alsnog te behouden of in de toekomst terug te winnen. In deel 3 gaat het over het management van klantenbehoud met een speciaal hoofdstuk over de integratie van retentie binnen het algehele kwaliteitsbeleid van fitnessclubs.

Specificaties
ISBN/EAN 9789082190489
Auteur Jan Middelkamp
Uitgever Redbox B.V.
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's 136
Lengte 238.0 mm
Breedte 177.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.