Kan het vliegen?

van idee tot succesvolle startup

Kan het vliegen? voorzijde
Kan het vliegen? achterzijde
  • Kan het vliegen? voorkant
  • Kan het vliegen? achterkant

Je hebt een waanzinnig idee voor het ontwikkelen van een onderscheidend product of dienst. Een idee dat zo mooi is dat je er 's nachts van wakker ligt en eigenlijk niet kunt wachten om het te realiseren. Maar hoe zorg je dat je businessidee van de grond komt en daadwerkelijk gaat vliegen? Tony de Bree weet als online ondernemer, jurylid van o.a. de Dutch Fintech Awards en voormalig bankier welke factoren van cruciaal belang zijn voor het succesvol lanceren van een businessidee. In dit praktische boek komen de volgende vraagstukken aan de orde: * Hoe word je een innovatieve startup? Hoe creëer je waarde op een innovatieve manier met een innovatief businessmodel? * Heb je het in je om de oprichter van een succesvolle startup te zijn? Wil je er écht voor gaan en er de nodige tijd in steken? * Een bedrijf opstarten doe je niet alleen, cruciaal is het verzamelen van de juiste mensen om je heen. Hoe doe je dat en wie heb je nodig? * Hoe kies je het juiste businessidee en hoe onderscheid je jouw idee van anderen? * Hoe presenteer je je businessidee en aan wie? * Hoe krijg je de financiering van je businessidee rond? * Wat kun je leren van succesvolle startups? Het boek staat vol met praktische tips van succesvolle ondernemers, investeerders en van duurzame startups als Beebox, Fintech scale-ups als Spotcap en Tony's Chocolonely. 'Kan het vliegen? biedt een mooi inzicht in hoe bedrijven kunnen gaan vliegen, maar ook in de lucht kunnen blijven.' -- Meino Zandwijk, founder & partner Dutch en voorzitter Dutch Basecamp. 'Een praktische handleiding in het succesvol opzetten en opschalen van een onderneming. Het attendeert je op veelvoorkomende fouten en helpt jouw idee tot werkelijkheid te maken.' -- Niels Turfboer, Managing Director Benelux, Spotcap. 'Een boek over de héle startupweg met duidelijke voorbeelden uit de praktijk, top! Dit boek had mij aan het begin van mijn ondernemerscarrière veel handvatten kunnen geven.' -- Marjolein Oomen, CEO Double Dutch Lingerie.

Specificaties
ISBN/EAN 9789089653550
Auteur Tony de Bree
Uitgever Duuren Media, Van
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 160
Lengte 230.0 mm
Breedte 150.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.