Je nieuwe werkleven

van oude gewoontes naar het nieuwe werken

Je nieuwe werkleven voorzijde
Je nieuwe werkleven achterzijde
  • Je nieuwe werkleven voorkant
  • Je nieuwe werkleven achterkant

Het nieuwe werken opent een wereld vol mogelijkheden om werk en vrije tijd anders in te richten. Maar het brengt ook het risico met zich mee van altijd en overal werken. Door Je nieuwe werkleven ga je anders naar het fenomeen ‘werk’ kijken. Jouw leven komt daarin centraal te staan. Verbinding Je nieuwe werkleven laat je niet alleen zien hoe het nieuwe werken voor je kan werken, maar ook hoe je dit kunt doen in verbinding met je teamleden, je directe collega’s en je leidinggevende. Je nieuwe werkleven vormgeven In zes stappen leer je in dit boek hoe je jouw nieuwe werkleven creëert. Gebaseerd op je persoonlijke levensfase, drijfveren, talenten, relaties en zelfs je bioritme. Het gaat om anders denken én anders doen. In Je nieuwe werkleven vind je praktische handvatten en opdrachten om je nieuwe werkleven vorm te geven. Je leert spelen met plaats en tijd. Het resultaat: een betere werk-privébalans, zodat je doeltreffend bent in je werk én kunt genieten van je leven. Een helder en praktisch boek ‘Het Nieuwe Werken gaat niet alleen over thuiswerken. Je nieuwe werkleven gaat over jou en hoe je leeft en werkt. Een helder en praktisch boek voor iedereen die met Het Nieuwe Leven & Werken te maken heeft. Je nieuwe werkleven is een aanrader om te lezen!’ – Marco van Gelder, KPN, programmanager Het Nieuwe Leven & Werken ‘Waarom zouden we op anderen wachten om ons nieuwe werkleven in te richten? Dat doe je toch zelf! Dit mooie boek kan je daar bij helpen.’ – Menno Lanting, strateeg en innovator, bestsellerauteur en spreker Voor wie? De primaire doelgroep van dit boek wordt gevormd door professionals in Het Nieuwe Werken die merken dat veel bij het oude blijft of er meer voor zichzelf uit willen halen. Het zijn veelal mensen met een baan en gezin, die worstelen met het vinden van een goede werk-/privébalans en zoeken naar hoe zij hun waardevolle tijd op een passende manier kunnen besteden. De secundaire doelgroep bestaat uit door coaches die coachees begeleiden bij Het Nieuwe Werken en door organisaties die Het Nieuwe Werken hebben ingevoerd, daarmee bezig zijn of het overwegen in te voeren.

Specificaties
ISBN/EAN 9789461275257
Auteur Saskia Langenberg
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 3204786

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.