Je bent aangenomen!
slim solliciteren aan de hand van neuromarketingonderzoek
Wat als je precies weet hoe je het effectiefste cv opstelt en als je inzicht hebt in wat de juiste woorden zijn om in je sollicitatiebrief te zetten? Dan moet solliciteren toch een stuk eenvoudiger zijn! In dit boek laat Fiona Kloosterman zien hoe kennis uit de neuromarketing kan worden ingezet bij het vinden van een nieuwe baan. Bij neuromarketing worden technieken en inzichten uit de neurowetenschap toegepast op het terrein van marketing. Op praktische wijze bespreekt ze een aantal neuromarketingonderzoeken, zodat de lezer de bevindingen hieruit direct kan toepassen bij zijn sollicitaties.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789024404087 |
Auteur | Fiona Kloosterman |
Uitgever | Koninklijke Boom Uitgevers |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 120 |
Lengte | 200.0 mm |
Breedte | 135.0 mm |