Je bent aangenomen!

slim solliciteren aan de hand van neuromarketingonderzoek

Je bent aangenomen! voorzijde
Je bent aangenomen! achterzijde
  • Je bent aangenomen! voorkant
  • Je bent aangenomen! achterkant

Wat als je precies weet hoe je het effectiefste cv opstelt en als je inzicht hebt in wat de juiste woorden zijn om in je sollicitatiebrief te zetten? Dan moet solliciteren toch een stuk eenvoudiger zijn! In dit boek laat Fiona Kloosterman zien hoe kennis uit de neuromarketing kan worden ingezet bij het vinden van een nieuwe baan. Bij neuromarketing worden technieken en inzichten uit de neurowetenschap toegepast op het terrein van marketing. Op praktische wijze bespreekt ze een aantal neuromarketingonderzoeken, zodat de lezer de bevindingen hieruit direct kan toepassen bij zijn sollicitaties.

Specificaties
ISBN/EAN 9789024404087
Auteur Fiona Kloosterman
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 120
Lengte 200.0 mm
Breedte 135.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.