Jaarboek 2014 - 2015
platform voor interactieve marketing
Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen die zich begeeft (of wil begeven) op het vlak van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. De editie 2014/2015 is door de redactie van Marketingfacts in samenwerking met meer dan 30 specialisten volledig geactualiseerd. De de volgende onderwerpen komen in dit Jaarboek aan bod: E-business, Advertising, Affiliate, E-mail, Search, PR & Branding, Social media, Mobile, Video, E-commerce, Usability & design, Customer service en Analytics.
ISBN/EAN | 9789078972099 |
Auteur | Danny Oosterveer |
Uitgever | Marketingfacts B.V. |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 314 |
Lengte | 212.0 mm |
Breedte | 151.0 mm |