Innovatie 3.0

slimmer managen, organiseren en werken

Innovatie 3.0 voorzijde
Innovatie 3.0 achterzijde
  • Innovatie 3.0 voorkant
  • Innovatie 3.0 achterkant

Research en development (r&d) en innovatie zakken weg in Nederland. Er zijn zorgen over het kennispeil van organisaties. Toch lopen er heel wat visionaire ondernemers rond en zijn er talloze organisaties die de creativiteit en productvernieuwing juist weten aan te jagen. Hun geheim? Sociale innovatie. Aan de hand van bezoeken aan sociaal innovatieve bedrijven en gesprekken met deskundigen wordt in dit boek uiteengezet hoe sociaal innoveren werkt en wat het oplevert. De conclusie: met simpele ingrepen zijn enorme winsten te boeken.

Specificaties
ISBN/EAN 9789490463175
Auteur Henk Volberda
Uitgever Vrije Uitgevers, De
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's
Lengte 240.0 mm
Breedte 170.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.