Hoe kom ik in positie?

keuzes voor het inrichten van een interne communicatie functie met impactvolle adviseurs

Hoe kom ik in positie? voorzijde
Hoe kom ik in positie? achterzijde
  • Hoe kom ik in positie? voorkant
  • Hoe kom ik in positie? achterkant

Heeft een organisatie eigenlijk wel een IC-functie nodig? En zo ja, waarom? Hoe ontwerp je die functie dan? Hoe richt je haar in en waar in de organisatie positioneer je haar? Welke taken horen bij de IC-functie? Welke rollen kan de communicatieprofessional vervullen en om welke competenties vraagt dat? Het zijn vragen die ons vaak worden gesteld. De antwoorden hangen allereerst af van de specifieke kenmerken en uitdagingen van jouw organisatie. We reiken daarvoor enkele handvatten aan en geven je tegelijkertijd algemeen geldende criteria en overwegingen die je op weg kunnen helpen om te bepalen welke rol de IC-functie voor jouw organisatie kan spelen. De toegevoegde waarde van de IC-functie wordt uiteindelijk bepaald door de kwaliteit van de specialisten die er werken. Wat maakt die communicatieprofessional impactvol? We vroegen tal van managers, vakgenoten en auteurs om hun mening. De resultaten van dit onderzoek delen we graag met je in dit boekje.

Specificaties
ISBN/EAN 9789491560811
Auteur Ilse van Ravenstein
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's
Lengte 210.0 mm
Breedte 150.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.