Hoe ik mijn eigen lot bezegelde
Waarzegster Peony Lane waarschuwt Annie de stad te verlaten of ten onder te gaan aan een misdaad die ze niet heeft gepleegd
Kristen Perrin komt uit Seattle, Washington, waar ze een aantal jaar werkte als boekverkoper voordat ze naar Engeland verhuisde om haar masterdiploma en PhD te behalen. Ze woont met haar familie in Surrey.
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789402325591 |
Auteur | Kristen Perrin |
Uitgever | Meulenhoff Boekerij B.V. |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | E-Book |
Pagina's | 336 |
Voor de fans van Lucy Foley, Richard Osman en de film Knives Out Na de moord op de oudtante van Annie – een moord die waarzegster Peony Lane had voorspeld – begint iedereen te geloven dat als Peony Lane je toekomst voorspelt, je je er maar beter op kunt voorbereiden dat die uitkomt. Wanneer Annie uiteindelijk Peony Lane ontmoet, krijgt ze een griezelige waarschuwing om snel de stad te verlaten, anders zal ze boeten voor een misdaad die ze niet heeft gepleegd. Wanneer Peony niet lang daarna dood wordt aangetroffen, blijkt Annie de laatste persoon te zijn die haar levend heeft gezien, en krijgt ze de moord op Peony in haar schoenen geschoven. Gewapend met details van de ontmoetingen van haar oudtante Frances met de waarzegster door de jaren heen, moet Annie de aanwijzingen uit Peony’s verleden vinden die haar naar de moordenaar leiden – en erachter komen waarom die persoon Annie erin heeft geluisd. En erger nog, naarmate het bewijs tegen Annie zich opstapelt, moet ze steeds harder werken om de standvastige rechercheur Crane aan haar kant te houden. Hoe meer Annie haar eigen lot ontcijfert, hoe meer ze terechtkomt waar de moordenaar haar wil hebben. Het ziet ernaar uit dat ze een vijand heeft die altijd precies weet waar ze zal zijn en wat ze zal doen. Kan ze de moordenaar stoppen en haar naam zuiveren, of zal haar geluk opraken? Over Hoe ik mijn eigen moord oploste ‘Een zeer vermakelijke whodunit van een veelbelovend nieuw talent.’ Publishers Weekly ‘Een fijn Agatha Christie-achtig sfeertje en een goede plot.’ Trouw ‘Lekkere cosy crime.’ Algemeen Dagblad