Het merk ik
talentbranding voor een succesvolle carriere
Mark van de Grift is auteur en schreef eerder de bestseller Het merk ik (waarvan meer dan 30.000 exemplaren werden verkocht) en True Brands, branding in een nieuwe wereld . Daarnaast ontwikkelt, coacht en adviseert hij merken en hun leiders om in hun authentieke kracht te staan. Ook schrijft hij aan een internationale dramaserie.
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789000325900 |
Auteur | Huub van Zwieten |
Uitgever | Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 216 |
Lengte | 215.0 mm |
Breedte | 140.0 mm |
Al meer dan 25.000 exemplaren verkocht! Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten. Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen. Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte. Ilonka de Haan is trainer en coach.