Het marcom-ABC
150 marketing- en communicatiebegrippen die iedereen moet kennen
Waar plaatsen we de CTA?’, ‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’ ‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’ Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en marcom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen spreken ze een vreemde taal. In dit boek worden 150 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de marcom-wereld, leer je het vakjargon kennen. Zo babbel je binnen de kortste keren vlot mee met een marketeer en heeft een communicatie-expert geen geheimen meer voor jou. Voor studenten of eender wie interesse heeft in de marcom-wereld is dit boek een handige gids om overal mee te nemen, zeker bij de eerste stappen in het werkveld. Ben je even niet meer zeker of twijfel je over een term tijdens het werkplekleren of een stage? Blader dan snel even in dit boek en je bent weer helemaal zeker van je stuk!
ISBN/EAN | 9789464788730 |
Auteur | Charlotte Van Hasselt |
Uitgever | BORGERHOFF & LAMBERIGTS |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 328 |
Lengte | 189.0 mm |
Breedte | 150.0 mm |