Het innovatiedilemma

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Het innovatiedilemma voorzijde
Het innovatiedilemma achterzijde
  • Het innovatiedilemma voorkant
  • Het innovatiedilemma achterkant

Clayton M. Christensen is hoogleraar bedrijfskunde aan de Harvard Business School. Hij is daarnaast medeoprichter van Innosight, een managementadviesbureau op het gebied van innovatie. Hij was in 2013 nummer 1 op de Thinkers50, de lijst van de belangrijks

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789047008293
Auteur Clayton M. Christensen
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 6985456
Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.