Handboek voor Digitale slagkracht
stop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperk
Handboek voor Digitale slagkracht stop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperk Of je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise, rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's of EHBO-cursussen verkoopt; de Digitale Slagkracht Methode is jouw blauwprint voor meer omzet in het digitale tijdperk. Dit boek geeft je zelfvertrouwen en stappenplannen om jouw serieuze MKB-club vanaf 1 miljoen omzet serieus te doen groeien. Ondernemer of marketing communicatie specialist: stop met verspilling en laat dit jouw handboek zijn. DIGITALE SLAGKRACHT METHODE Centraal in het boek staat de Digitale Slagkracht Methode; deze maakt marketing- en sales in het digitale tijdperk planbaar. Volgens deze methode zet je in 12 tot 24 maanden een website en digitale marketing neer die serieus bijdraagt aan jouw leads en omzet. BONUS: EXPERT-BIJDRAGEN EN PRAKTIJK-CASES 6 expert-bijdragen van misschien wel de besten in het digitale vak van deze planeet! Met onder andere ex-Google medewerkers over adverteren, Joost de Valk over zoekmachine optimalisatie en Kees-Jan Diepstraten over Google Apps. Daarnaast bevat het boek 4 uiteenlopende praktijk-cases van familiebedrijf tot goed doel, van fabrikant tot gefeliciTAART. OVER DE AUTEURS Bas van der Lans en Robert van Eekhout startten in 2006, tijdens hun studie hun gespecialiseerd WordPress bureau Van Ons BV. Het bedrijf groeide uit tot een vaste waarde in de web- en app development in Nederland, met opdrachtgevers als Joolz, Koffietijd, Proefdiervrij en honderden andere MKB-organisaties. Inmiddels telt Van Ons uit Amsterdam 21 medewerkers. De missie van de organisatie is dat techniek nooit een belemmering mag zijn voor de bedrijfsvoering en altijd bij moet dragen aan marketing en sales: "In 2025 zijn er alleen nog effectieve websites en digitale marketing in Nederland." INHOUDSOPGAVE 1 JOUW SUCCES DIGITAAL DUPLICEREN 1.1 Radicaal innoveren of digitaal slim inzetten? 1.2 Jouw Product Markt Combinatie 1.3 Online afdelingen en digitale doelstellingen 1.4 Algemeen over afdelingen en de rol van digitaal 1.5 Focus op verkopen en gevonden worden 2 DE DIGITALE MARKETING FUNNEL 2.1 Aantrekken: van vreemdeling naar bezoeker 2.2 Converteren: van bezoeker naar lead 2.3 Verkopen: van lead naar klant 2.4 Verrassen: van klant naar (super) promoter 3 HET DIGITALE SLAGKRACHT MODEL 3.1 Inspiratie: van idee tot concreet bouwplan 3.2 Maken: van bouwplan naar eerste lancering 3.3 Leren: van lancering tot groei 3.4 Verbeteren: van groei tot excelleren 4 AAN DE SLAG! 4.1 Wat kost een website? En wat is het verschil tussen een website van € 2.500,- en € 25.000,- euro? 4.2 De Perfecte Briefing Schrijven 4.3 Jouw bureau selecteren doe je zo! REVIEWS ''A must have voor iedere ondernemer die de digitale mogelijkheden wil begrijpen en benutten'' ????? Gert Scheffer, Smart Business Publishers ''Een waardevolle introductie in alles wat ertoe doet.'' ????? Rogier Gigengack, Ondernemer ''Voor iedere MKB'er die het aandurft zijn omzet exponentieel te laten groeien door slimme inzet van digitaal.'' ????? Annelieke Hoenderkamp, Senior Consultant Bearing Point PERS "Zie website als medewerker!" Telegraaf https://digitaleslagkracht.nl/interview-in-de-telegraaf-zie- website-als-een-medewerker/ "'Innovatie de? sleutel tot groei in het mkb" Het Parool https://digitaleslagkracht.nl/handboek-voor-digitale- slagkracht-in-het-parool-innovatie-de-sleutel-tot-groei-in-het-mkb/ "Alleen nog maar effectieve websites en marketing in 2025!" BNR https://digitaleslagkracht.nl/bnr-interviewt-bas-van-der- lans-alleen-nog-maar-effectieve-websites-en-marketing-in-2025/
ISBN/EAN | 9789082741803 |
Auteur | Bas van der Lans |
Uitgever | Pumbo.nl B.V. |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 140 |
Lengte | 204.0 mm |
Breedte | 142.0 mm |