Handboek Online Marketing 6 update
geüpdatet versie Handboek Online Marketing 6
De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) biedt praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren en kent 3500 extra's.
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789082298130 |
Auteur | Patrick Petersen |
Uitgever | A Class Books |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 632 |
Lengte | 248.0 mm |
Breedte | 176.0 mm |
Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De veelzijdige Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden 90 actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.