Handboek Marketing 4.0

digital, data-driven, direct

Handboek Marketing 4.0 voorzijde
Handboek Marketing 4.0 achterzijde
  • Handboek Marketing 4.0 voorkant
  • Handboek Marketing 4.0 achterkant

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

Specificaties
ISBN/EAN 9789024400584
Auteur Paul Postma
Uitgever Paul Postma Marketing Consultancy
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 452
Lengte 240.0 mm
Breedte 170.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.