Grondslagen van de marketing

Grondslagen van de marketing voorzijde
Grondslagen van de marketing achterzijde
  • Grondslagen van de marketing voorkant
  • Grondslagen van de marketing achterkant

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Specificaties
ISBN/EAN 9789001853204
Auteur Bronis Verhage
Uitgever Noordhoff
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 160
Lengte 272.0 mm
Breedte 192.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.