Good to great

waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken... en andere niet

Good to great voorzijde
Good to great achterzijde
  • Good to great voorkant
  • Good to great achterkant

In bijna alle managementliteratuur aangehaald als het meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende boek over organisatieontwikkeling van de afgelopen decennia.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789047093848
Auteur Jim Collins
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 284
Lengte 229.0 mm
Breedte 149.0 mm
Jim Collins heeft met 'Good to Great' een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie aangaande organisatieontwikkeling van de afgelopen decennia. Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang presteerden ze even 'good' als hun concurrenten in dezelfde branche, maar plotseling accelereerden ze en werden 'great'. Wat onderscheidt deze succesvolle bedrijven nu van hun concurrenten en wat kunnen anderen daarvan leren? Collins heeft zijn inzichten in een aantal principes geformuleerd. Het zijn tijdloze factoren voor succes gebleken - geen hypes.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.