Gastgevers in geluk

in zeven stappen naar hartverwarmende hospitality

Gastgevers in geluk voorzijde
Gastgevers in geluk achterzijde
  • Gastgevers in geluk voorkant
  • Gastgevers in geluk achterkant

Het boek is een managementroman over de nieuwe kracht van hartverwarmende hospitality in een digitale samenleving. Tevens delen 29 markante professionals hun visie op gastvrijheid en dienstverlening.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789090300610
Auteur Luc van Bussel
Uitgever JFDI Holding B.V.
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 200
Lengte 221.0 mm
Breedte 148.0 mm
Over Luc van Bussel Luc van Bussel is een Gastvrijheidsondernemer met een missie. Hij gelooft in de groeiende noodzaak van hartverwarmende gastvrijheid in de huidige digitale coole samenleving. Hij noemt zijn medewerkers 'WarmteMakers' en heeft 'leiding een nieuwe lading' gegeven. Als veelgevraagd spreker inspireert hij bedrijven, organisaties, instellingen en (semi/publieke) overheden met zijn indringende boodschap over menselijke verbindingskracht in deze digitale transformatie. In 2017 schreef hij de managementbestseller ‘Gastgevers in Geluk, in zeven stappen naar hartverwarmende hospitality'. Het boek neemt de lezer mee op de grondslagen van gastvrijheid en stond vijf weken op Nr.1 bij Managementboek.nl Zijn nieuwe (vierde) boek ‘De Confetti Company, Warme Cultuurmakers in Coole Tijden" is een vernieuwd manifest voor ‘warme bedrijfsculturen’ waar medewerkers eregasten worden. In deze cultuurroman geeft hij zijn prikkelende visie & missie over nieuw werkgeverschap en werkgeluk. Hij nodigde tegelijk elf topbestuurders uit om hun unieke bijdrage te leveren aan dit inspirerend managementboek over een nieuwe bedrijfsethos. In het dagelijkse leven is Luc van Bussel (1964) getrouwd met Anne Margreet Meulman en zijn de ouders van Ralph & Jerry. Hij is CEO /DGA van het gastvrijheidsbedrijf Regardz Hospitality Group B.V. en Onemeeting.com In 2017 richtte hij binnen Regardz een nieuw gastvrijheidsbedrijf op: NewHospitality B.V. Hiermee adviseert hij bedrijven & organisaties over hartverwarmende gastvrijheid en warme cultuurontwikkeling. Luc van Bussel noemt zichzelf een Vlaming met een Nederlands paspoort. Als Nederlander groeide hij op in het Vlaamse dorpje Leut en studeerde Hospitality Management aan de Erasmushogeschool in Brussel en Cornell University in New York. Hij was de vernieuwer van het succesvolle Center Parcs Europa in de jaren negentig en daarna 13 jaar de CEO & Partner van The Alwaysbemobile Company (o.a. Profile Tyrecenter). In 2014 werd hij gastvrijheidsondernemer en samen met Michiel Heilijgers mede-eigenaar van Regardz Hospitality Group. Meer informatie over Onemeeting.com en NewHospitality vindt u op onemeeting.com/newhospitality/ Recensies over keynotes vindt u op onemeeting.com/newhospitality/recensies/ Andere boeken door Luc van Bussel Infarct, Alles kan Beter en De Confetti Company

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.