De wet van de paracetamol
hoe vernieuw je de waardepropositie
De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot een paracetamol, een product dat overal verkrijgbaar is, geen onderscheidend vermogen heeft en waar de klant slechts een lage prijs voor wil betalen. Als je wilt overleven is niets doen geen optie meer. Veranderingen gaan immers sneller dan ooit. In dit boek laat bestsellerauteur Paul Moers met zijn bewezen succesvolle model, de waardepropositieladder, zien hoe je stap voor stap de waardepropositie van je aanbod nieuw leven inblaast of zelfs compleet vernieuwt. Die vormt immers de basis van je bedrijf en is je optimale aandacht waard. Bouw dus een waardepropositie die uniek en aansprekend is. * Paul Moers is veelgevraagd commentator op radio en tv van retail- en waardepropositievraagstukken. * Het nieuwste boek van bestsellerauteur en consultant Paul Moers. * Inclusief concrete aansprekende succesvolle praktijkvoorbeelden.
ISBN/EAN | 9789089653697 |
Auteur | Paul Moers |
Uitgever | Duuren Media, Van |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 180 |
Lengte | 217.0 mm |
Breedte | 148.0 mm |