De staatsgreep van de Klant
en de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen
Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789462549791 |
Auteur | Neil van der Veer |
Uitgever | Mijnbestseller B.V. |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 116 |
Lengte | 235.0 mm |
Breedte | 155.0 mm |
Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van je organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet je doen om bij te blijven? Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe je een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijg je handvatten waarmee je direct aan de slag kunt. Je kunt je klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van jouw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen. Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap goud kan behalen. Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam