De perfecte positionering
Stop denken in oplossingen, start denken in problemen
De perfecte positionering Stop denken in oplossingen, start denken in problemen De perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op overtuigende wijze dat je je beter op problemen kunt richten. Want alleen inzicht in het probleem laat zien wat de beste oplossing is. Aan de hand van een driestappenmodel word je meegenomen door de verschillende fases van de positioneringsstrategie. Deze direct toepasbare werkwijze en inspirerende voorbeelden zorgen ervoor dat je sneller, beter en blijvender de positie kunt innemen die jou het meeste voordeel oplevert. Julian Stevense is oprichter van INZICHT Communicatie en The Problem Company. Hij adviseert opdrachtgevers bij hun organisatie- en communicatievraagstukken en leert ze effectiever en efficiënter omgaan met problemen. Daarnaast is Julian kerndocent in de marketingprogramma's van Nyenrode Executive Education.
ISBN/EAN | 9789492196033 |
Auteur | Julian Stevense |
Uitgever | Koninklijke Boom Uitgevers |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Gebonden in harde band |
Pagina's | |
Lengte | 218.0 mm |
Breedte | 169.0 mm |