De klantenfluisteraar
Jan van Setten vertelt u in 'De klantenfluisteraar' u hoe u de klant voor zich kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. KLANTEN Aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze soms op uw zenuwen: hoe krijgt u vat op hun gedrag? Hoe werkt het 'klantenbrein' precies? Misschien hebben ze wel heel andere behoeften dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten en over zichzelf? Als u dat weet, kunt u 'dansen' met uw klant en geeft u hem niet zomaar wat hij vraagt, maar wat hij werkelijk nodig heeft. VERWARREND EENVOUDIG Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan. Sterker nog, u kunt uw marketing uitbesteden. Aan wie? Aan uw klant!
ISBN/EAN | 9789047004547 |
Auteur | Jan van Setten |
Uitgever | Atlas Contact, Uitgeverij |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | E-Book |
Pagina's | 127 |