De drie wetten van prestatie

herschrijf de toekomst van jezelf en je organisatie

De drie wetten van prestatie voorzijde
De drie wetten van prestatie achterzijde
  • De drie wetten van prestatie voorkant
  • De drie wetten van prestatie achterkant

Dit is geen gewoon managementboek over veranderen, maar een boek waardoor de prestaties van individuen en organisaties zichtbaar verbeteren. Het leidt tot resultaten. Zaffron en Logan laten zien hoe een manager passie bij mensen kan ontketenen. De auteurs ontwikkelden hun filosofie na langdurig en diepgravend onderzoek en leiden de lezer met vele praktijkvoorbeelden door de drie wetten. Ze klinken simpel, maar de doorbraak bereik je pas als je ze echt doorleeft en doorwerkt. 1. Hoe een mens presteert hangt samen met hoe hij een situatie interpreteert. Wie begrijpt dat mensen verschillend reageren op situaties kan die kennis gebruiken in zijn feedback op anderen. Een leider zou zijn medewerkers moeten helpen zich weer meester te maken van hun situatie en zich medeauteur van de toekomst te voelen. 2. Hoe een mens een situatie interpreteert wordt uitgedrukt in taal. Leiders luisteren naar anderen en managen de communicatie. Iedereen moet ruimte krijgen om zijn wensen en klachten te uiten en daarmee een helderder beeld van zijn mogelijkheden te krijgen. 3. Wie zijn taal toekomstgericht maakt, verandert de manier waarop hij de situatie interpreteert. Taal heeft de kracht om te inspireren en een nieuwe werkelijkheid vorm te geven. Leiders moeten anderen inspireren om gezamenlijk de toekomst te creƫren.

Specificaties
ISBN/EAN 9789047002406
Auteur Steve Zaffron
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 220
Lengte 210.0 mm
Breedte 135.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.