De disruptieparadox

In 5 stappen naar echte vernieuwing

De disruptieparadox voorzijde
De disruptieparadox achterzijde
  • De disruptieparadox voorkant
  • De disruptieparadox achterkant

De wereld verandert razendsnel, de behoefte van de klant net zo. En vaak is dát de oorzaak van de ondergang van het bedrijf. Helder, goed leesbaar en met praktische tips over hoe innovatie écht kan.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789047010388
Auteur Menno Lanting
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 216
Menno Lanting wijst je in zijn nieuwe bestseller 'De disruptieparadox' de weg naar echte innovatie. Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. De oorzaak is eerder dat organisaties lang niet altijd meer in staat zijn om op een onderscheidende en winstgevende manier te anticiperen op de snel veranderende behoeften van consumenten. En hierin zit de grote paradox voor de gevestigde partijen, want hoe ga je op een disruptieve manier een superieure klantbeleving realiseren als je daar in je huidige business al niet in slaagt? Menno Lanting onderzocht het fenomeen disruptie en hoe organisaties ermee omgaan. 'De disruptieparadox' ontkracht de mythe van disruptie, schetst de verborgen paradoxen en geeft 5 stappen naar echte innovatie.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.