De commerciële revolutie
van een lineair naar een exponentieel groeimodel
Wessel Berkman laat in dit boek zien wat De commerciële revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen.
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789047010142 |
Auteur | Wessel Berkman |
Uitgever | Atlas Contact, Uitgeverij |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | E-Book |
Pagina's | 192 |
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen. Je hebt vast al gemerkt dat technologie het gedrag van klanten totaal veranderd heeft. Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren. Een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven: je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven. Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je die concreet moet inrichten om toekomstbestendig te zijn, dan is dit boek voor jou. De fundamenten onder de Commerciële Revolutie zijn: Social Selling: data gebruiken om je potentiële en huidige klanten beter te leren kennen en ze echt te verrassen op hun latente behoeften. Salesart-Experience: klantdroom-denken: samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en hun persoonlijke dromen. Fan4Fan Excellence: van je klant een verkoper maken die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt. Als je dit boek hebt gelezen, kun je niet meer ontkennen dat je weet wat je moet doen om je organisatie significant te laten groeien. Join the revolution!