Dat is toch duidelijk?
een businessroman over retail
Een overstroming leidt ertoe dat Paul de voorraad en distributie van zijn filiaal op een andere manier moet regelen. Hij kiest voor originele oplossingen waarbij iedereen zijn werkwijze moet veranderen. Het wordt al snel duidelijk dat veranderingen alleen slagen als iedereen er voordeel bij heeft. Anders gaan de hakken in het zand - vaak met een reden. Alleen diegenen die het echte probleem aanpakken slagen. En de oplossing is vaak verrassend simpel. En dat is het moment waarop Goldratt zou zeggen: Dat is toch duidelijk? In Dat is toch duidelijk? past Goldratt zijn succesvolle managementtheorie uit Het doel, de Theory of Constraints, toe op retail.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789000333233 |
Auteur | Eliyahu M. Goldratt |
Uitgever | Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 192 |
Lengte | 230.0 mm |
Breedte | 150.0 mm |