Customers the day after tomorrow

Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering

Customers the day after tomorrow voorzijde
Customers the day after tomorrow achterzijde
  • Customers the day after tomorrow voorkant
  • Customers the day after tomorrow achterkant

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.

Specificaties
ISBN/EAN 9789401445429
Auteur Steven Van Belleghem
Uitgever Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 224

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.