Customer Experience: van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

Customer Experience: van cult naar cultuur voorzijde
Customer Experience: van cult naar cultuur achterzijde
  • Customer Experience: van cult naar cultuur voorkant
  • Customer Experience: van cult naar cultuur achterkant

Meer dan de helft van alle CX-initiatieven faalt. Het blijkt moeilijk te zijn om als organisatie werkelijk vanuit klantbeleving te werken. Tijd voor deze concrete aanpak die werkt!

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789024465699
Auteur Jean-Pierre Thomassen
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 192
Lengte 241.0 mm
Breedte 171.0 mm
Jean-Pierre Thomassen is organisatieadviseur op het vlak van CX en Service Excellence, docent aan diverse opleidingen en oprichter van het Service Excellence Institute. Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en oprichter van het Service Excellence Institute. Hij helpt als adviseur organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.