Commerciële televisie in Vlaanderen

Een geschiedenis

Commerciële televisie in Vlaanderen voorzijde
Commerciële televisie in Vlaanderen achterzijde
  • Commerciële televisie in Vlaanderen voorkant
  • Commerciële televisie in Vlaanderen achterkant

Dit is het eerste boek ooit dat gewijd is aan de oprichting, evolutie en toekomst van commerciële televisie in Vlaanderen. De vier centrale ankerpunten zijn de start van VTM in 1989, de komst van VT4 en Kanaal 2, de Woestijnvisering die tot VIER leidde en de lancering van Streamz als Vlaamse streamingdienst. Commerciële televisie in Vlaanderen vertrekt vanuit een wetenschappelijk perspectief, maar is gericht op en geschreven voor een breder publiek van iedereen geïnteresseerd in Vlaamse mediageschiedenis.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789401485937
Auteur Tim Raats
Uitgever Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 304
Lengte
Breedte
Toegankelijk totaaloverzicht

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.