Business model you
een methode om je carriere opnieuw uit te vinden: op één A4'tje
Een nieuwe loopbaan of levenspad klinkt soms aantrekkelijk, maar hoe doe je dat? Hoe vind je jezelf opnieuw uit? De auteurs van het boek Business Model You laten zien hoe je weer vertrouwen en plezier krijgt in je leven en loopbaan. Veranderende businessmodellen op de werkplek maken ons professionele leven uitdagender dan ooit. Dat geldt ook voor je eigen business model. Hoe je dat vormgeeft lees je in Business Model You, waar je met behulp van de Canvas-methode meteen systematisch aan de slag kan met vragen als: Wat vind ik leuk? Wat kan ik? Wat past bij me? Welke waarde voeg ik toe? Hoe verkoop ik dat? Het boek is geschreven door hetzelfde team dat de bestseller Business Model Generatie creëerde en leert je: -Het businessmodeldenken te begrijpen en je huidige persoonlijke businessmodel te tekenen. -De marktwaarde van je vaardigheden te begrijpen en je doel te bepalen. -Een visie voor verandering te verwoorden. -Je visie te vertalen in een nieuw persoonlijk businessmodel en belangrijker nog - dit nieuwe model te testen en in praktijk te brengen. Inclusief Nederlandse cases van o.a. Monique des Bouvrie, Hind, Maarten Bouwhuis, Jacco Verhaeren en FlavioPasquino. Kijk voor meer informatie ook op http://www.businessmodelyou.com/
ISBN/EAN | 9789013103724 |
Auteur | Tim Clark |
Uitgever | Koninklijke Boom Uitgevers |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Gebonden in harde band |
Pagina's | |
Lengte | 246.0 mm |
Breedte | 196.0 mm |